Danes je 26.4.2024
Naročilnica

Poslovni razgovori, pogajanja in sklepanje pogodb s tujimi partnerji

Informacije o on-line seminarju:

Termin: 18. 12. 2017
Čas: 10.00 - 11.00
Število razpoložljivih mest: 10

Cena: 39,00 EUR

Vsebina:

Spletni seminar v živo bo predvidoma obravnaval naslednjo vsebino:

  • Poslovni razgovori s tujimi poslovnimi partnerji – vodenje poslovnih razgovorov
    • Posebnosti vodenja poslovnih razgovorov in poslovnih pogajanj v mednarodnem poslovanju
    • Razlike v poslovnih navadah in običajih, ki jih moramo upoštevati, ko se dogovarjamo in pogajamo s tujimi poslovnimi partnerji
    • Pojem in proces poslovnega dogovarjanja (načrtovanje poti, priprava na razgovor …)

  • Poslovna pogajanja s tujimi poslovnimi partnerji
    • Pojem in pomen poslovnih pogajanj v mednarodnem okolju
    • Faze, ki jih zajema pogajalski proces
    • Pogoji za uspešno pogajanje

  • Kako in kakšno vrsto pogodbe skleniti s tujim poslovnim partnerjem
    • Kdaj govorimo o mednarodni gospodarski pogodbi in na katere pasti ter napake pri sklepanju mednarodne pogodbe moramo biti pozorni?
    • Pravni viri mednarodnih gospodarskih pogodb
    • Bistvene in nebistvene sestavine, ki jih moramo obvezno vključiti v mednarodno kupo-prodajno pogodbo
    • Kako poteka postopek do sklenitve pogodbe med poslovnimi partnerji na tujih trgih?
    • Zakaj je treba dobro poznati Dunajsko konvencijo − pogodbo o mednarodni prodaji blaga (CISG)?
    • Najpogosteje uporabljene gospodarske pogodbe, s katerimi se MSP (mala in srednje velika podjetja) srečujejo pri svojem poslovanju s tujimi poslovnimi partnerji?

  • Mednarodne transportne klavzule INCOTERMS
    • Kaj so to mednarodne transportne klavzule Incoterms
    • Katere so največkrat v praksi uporabljene transportne klavzule?
    • Kje se lahko pridobijo informacije o njih (priročnik, spletne strani …)
    • Zakaj je dobro, da jih vključimo v sklenjene mednarodne kupoprodajne pogodbe?

  • Sklepanje mednarodnih pogodb - prodajni pogoji – temeljna izhodišča (cene, rabati, pariteta, reševanje reklamacij …)
    • Kako določimo oz. se pogajamo s tujimi poslovnimi partnerji glede prodajnih pogojev?
    • Zakaj so pomembni Splošni poslovni pogoji?

Predavateljica bo na koncu spletnega seminarja v živo tudi odgovorila na vaša morebitna vprašanja, ki jih boste morebiti imeli v povezavi s tematiko spletnega seminarja v živo.


Predavatelji:

Ivanka Šenk Ileršič, mag. ekonomskih znanosti s področja mednarodnega marketinga, ima dolgoletne izkušnje na vodstvenih in vodilnih mestih na področju internacionalizacije podjetij ter trženju in prodaji njihovih izdelkov na tujih trgih. V podjetjih, kjer je bila zaposlena, je zgradila in organizirala celotno prodajno mrežo na trgih Avstrije, Nemčije, Švice in Italije. Njena velika prednost je znanje tujih jezikov, brez katerega bi bilo delo na tujih trgih praktično nemogoče. V zadnjih 5 letih je sodelovala z različnimi slovenskimi podjetji na področju svetovanja pri vstopanju na tuje trge, iskanju novih poslovnih partnerjev (kupcev), raziskavi trga, operativni izvedbi (formalno-pravni del) izvoznega poslovanja (naročanje, pogodbe, sejmi, reklamacijski postopek itd.). Je višješolska predavateljica za predmete Mednarodno poslovanje, Trženje in Prodaja ter avtorica učbenikov s tega področja. Pred kratkim je izdala tudi obsežno knjigo - priročnik Mednarodno poslovanje.