Danes je 19.4.2024
Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Argumentacija, ki proda

3.4.2018, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:12:30

Poglavja

Pri prodaji smo uspešni šele tedaj, ko uspemo prepričati kupca, kar pa ni vedno lahko in nekateri imajo s tem precejšnje težave. Primož Hvala v video seminarju predstavlja argumentacijo, ki proda.

Predavatelj tako predstavi sedem dejavnikov uspešne prodajne argumentacije in vsakega posebej izpostavi, pojasni ter poda nekatere nasvete, ki jih lahko uporabite v praksi, torej pri dejanski prodaji - še preden pa razkrije 7 dejavnikov uspešne prodajne argumentacije, pa vam poda kratko nalogo, da lahko kasneje sami preverite, ali je vaš pristop pravilen.

Eden izmed teh dejavnikov uspešne prodajne argumentacije je denimo ta, da damo kupcu razlog, da kupi sedaj, torej v tistem trenutku, ne jutri ali čez en teden. Uporaba zlatih besed je še eden izmed teh sedmih dejavnikov uspešne prodajne argumentacije.

Če želite izvedeti, katere so te tako imenovane zlate besede in kateri so vsi dejavniki uspešne prodajne argumentacije, si oglejte video seminar in prisluhnite predavatelju.

 

Kazalo vsebine:

  • Vaša kratka naloga
  • 7 dejavnikov uspešne prodajne argumentacije

 

Predavatelj:

mag. Primož Hvala, svetovalec za Human & Sales Consulting, je član upravnega odbora DMS, avtor več kot 60 izobraževalnih dogodkov, predsednik programskega sveta prodajne konference Sales Summit in član programskega sveta Slovenske marketinške konference. Njegovo področje so analiza prodaje, vodenje prodajnih ekip, dvig sposobnosti managerjev in prodajalcev ... Zelo verjame v vodilo "Prodaja je odvisna od ljudi. Več dobimo z njimi, boljši bo prodajni rezultat."