Danes je 1.11.2024
Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Kako do učinkovitega prodajnega plana: strategija prodaje

10.6.2013, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:25:58

Poglavja

Prvi del video seminarja z naslovom Kako do učinkovitega prodajnega plana: analiza okolja se je osredotočil na okolje in dal vpoglede na to, kako se danes odločajo potrošniki ter poleg strank in potrošnikov analiziral tudi konkurenco.

Ogled prvega dela video seminarja Kako do učinkovitega prodajnega plana: analiza okolja.

Drugi del videoseminarja se posveča predvsem okviru strategije prodaje. Opisuje iskanje novih segmentov in podaja odgovore na ključna vprašanja: komu bomo prodajali, kaj bomo prodajali in kako bomo prodajali. Podaja primere, kako podjetja skušajo ponuditi več svojim strankam ter pojasnjuje možne prodajne kanale ter prodajni proces. Videoseminar se zaključi s strateškim povzetkom, s pomočjo katerega lahko izdelamo prodajni plan.

Kazalo vsebine:

  • Okvir strategije prodaje
  • Segmentacija - dve osnovi
  • Iskanje novih segmentov
  • Komu bomo prodajali - ključna vprašanja
  • Kako podjetja skušajo ponuditi več
  • Kaj bomo prodajali - ključna vprašanja
  • Možni prodajni kanali
  • Prodajni proces
  • Kako bomo prodajali - ključna vprašanja
  • Strateški povzetek

 

 

Predavatelj:

mag. Primož Hvala, svetovalec za Human & Sales Consulting, je član upravnega odbora DMS, avtor več kot 60 izobraževalnih dogodkov, predsednik programskega sveta prodajne konference Sales Summit in član programskega sveta Slovenske marketinške konference. Njegovo področje so analiza prodaje, vodenje prodajnih ekip, dvig sposobnosti managerjev in prodajalcev ... Zelo verjame v vodilo "Prodaja je odvisna od ljudi. Več dobimo z njimi, boljši bo prodajni rezultat."

 

KDUPPSPIP.pdf 1.18 MB