Brigita Lazar Lunder v video seminarju predstavlja, zakaj sejem predstavlja vašo prodajno priložnost in daje nekaj koristnih napotkov, kako se uspešno pripraviti in udeležiti sejma. Tako po kratki predstavitvi zgodovine sejmov izpostavlja, zakaj se udeleževati sejmov in kakšne vrste sejmov poznamo. V nadaljevanju izpostavlja strategijo, cilje, načrt in finance za udeležbo na sejmu, prav tako pa pojasnjuje, katera komunikacijska orodja uporabiti in kako se lotiti promocije ter seveda kako pritegniti obiskovalce sejma, da pridejo do vašega razstavnega prostora.
Pozornost namenja tudi izvedbi razstavnega prostora, nato pa izpostavlja dobre prakse in najpogostejše napake podjetij na sejmih. Video seminar zaključi s predstavitvijo petih največjih sejmov in največjih trendih, ki se pojavljajo na sejmih in skušajo čim bolj pritegniti obiskovalce.
Kazalo vsebine:
- Zakaj sejmi
- Strategija, cilji, načrt in finance
- Komunikacijska orodja in promocija
- Razstavni prostor – izvedba
- Dobre prakse in najpogostejše napake
- 5 največjih sejmov in največji trendi
Oglejte si še naslednje video seminarje:
Ne opecite se pri sklepanju pogodb!
Pravo intelektualne lastnine
Poslovna pisna komunikacija
Predavatelj:
mag. Brigita Lazar Lunder je magistrica znanosti s področja poslovodenja in organiziranja – MBA. Dela v sklopu svojega podjetja Plan B+. Za sabo ima dolgoletne delovne izkušnje v medpodjetniškem poslovanju (B2B) in v poslovanju s končnimi uporabniki (B2C) v različnih gospodarskih in negospodarskih dejavnostih za priznane domače in tuje blagovne znamke.