ON-LINE SEMINAR

Poslovni razgovori, pogajanja in sklepanje pogodb s tujimi partnerji

Prijavite se na on-line seminar V ŽIVO

Najbližji termin: 12. 12. 2017
Čas: 10.00 - 11.00
Cena: 39,00 EUR
Število razpoložljivih mest: 3

Naroči    Več informacij

Kaj je on-line seminar?

 

NAPOVEDUJEMO:

 

AVTORSKI KOLEKTIV

Naši video seminarji so nastali v sodelovanju z najbolj znanimi in najboljšimi strokovnjaki z določenega področja.

Aleksandra Heinzer

je davčna svetovalka, specializirana za področje DDV.

Tanja Bohl

odvetnica, specializirana za delovno pravo.

Ida Kavčič

davčna svetovalka, vodi seminarje in delavnice z davčno in računovodsko tematiko.

Irena Kamenščak 

svetuje na področju dohodnine v povezavi z gospodarskim, delovnim in socialnim pravom.

Majda Gominšek

finančna svetovalka z več kot 25-letnimi izkušnjami na finančno-računovodskem področju.

Sabina Lamut

davčna svetovalka z dolgoletnimi izkušnjami na področju davčnega ter računovodskega svetovanja.

Vsi predavatelji

 

KONTAKTIRAJTE NAS!

 

VAŠ PREDLOG

 

TWITTER

 

Praktične informacije
Najbližji dogodek v koledarju
30.11.2017 - DDV obračun in plačilo

Oglejte si vse dogodke za ta dan
Menjalniški tečaj 23.11.2017
 1 USD1,18 EUR (+0,01)
 1 HRK7,58 EUR (+0,01)
 1 GBP0,89 EUR (+0,01)
 1 PLN4,21 EUR (-0)
 1 CZK25,46 EUR (-0)
več
>
Povračila stroškov
Dnevnice - Slovenija
Odsotnost nad 12 - 24 ur. 21,39 EUR
Odsotnost nad 8 - 12 ur. 10,68 EUR
Odsotnost nad 6 - 8 ur. 7,45 EUR

več

več

Vsi predavatelji


Urška Krivec je strokovna sodelavka v Odvetniški pisarni Bohl. Znotraj odvetniške pisarne se ukvarja s civilnim, delovnim in kazenskim pravom. Diplomirala je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, in sicer leta 2013, od leta 2017 pa za Verlag Dashöfer med drugim izvaja tudi spletne seminarje kakor tudi spletne klepetalnice na različnih portalih založbe.
Tomaž Glažar, univ.dipl.ekon., je svetovalec na področju računovodskega spremljanja zalog in proizvodnje. Predava na Visoki šoli za računovodstvo, bil je glavni avtor Praktičnega vodiča po računovodstvu za področje zalog in proizvodnje od začetka izhajanja v Sloveniji. Trenutno aktivno ustvarja prispevke za priročnik Računovodstvo v stroki in praksi. Med drugim je tudi avtor in predavatelj najuspešnejšega predavanja, ki ga je organizirala založba Verlag Dashöfer: Računovodsko spremljanje proizvodnje.
mag. Tanja Urbanija, univ. dipl. oec., je davčna svetovalka z licenco ZDSS, ki svetuje predvsem na področju davka na dodano vrednost in davka od dohodkov pravnih oseb. Objavlja številne članke v strokovnih publikacijah in sodeluje kot predavateljica. Kot soavtorica je objavila knjigo DDV po vstopu Slovenije v EU in e-knjigi Obdavčitev dohodkov iz delovnega razmerja, avtorskih honorarjev, bonitet, daril, najemnin, štipendij in študentskega dela ter knjigo Uvedba evra - vplivi na knjiženje, davke in informacijsko tehnologijo.
Tanja BOHL je odvetnica v odvetniški pisarni Bohl, specializirana za delovno pravo, predavateljica, avtorica vrste seminarjev, priročnika in člankov s področja delovnega prava. Kot odvetnica se že vrsto let ukvarja z zastopanje delavcev v postopkih pred sodiščem zoper delodajalce ter zlasti z vodenjem postopkov odpovedi pogodb o zaposlitvi delavcem za delodajalce ter zastopanje le teh v individualnih delovnih sporih zoper delavce.
Simona Štravs je univerzitetna diplomirana pravnica in davčna svetovalka z licenco Zbornice davčnih svetovalcev (ZDS). Je direktorica podjetja DEPS consulting d. o. ol ter tudi predsednica Zbornice davčnih svetovalcev. Kot praktik in uveljavljena predavateljica sodeluje na različnih seminarjih, konferencah, davčnih šolah. Je (so)avtorica strokovnih člankov in priročnikov med drugim tudi priročnika "Davki enostavno in jasno", ki ga izdaja založbe Verlag Dashöfer.
Simona Novak je univerzitetna diplomirana ekonomistka ter davčna svetovalka s strokovnim nazivom Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije (ZDSS), prav tako pa je direktorica podjetja FINcommerce. Pri svojem delu se srečuje z davčno in računovodsko problematiko v teoriji ter praksi in išče optimalne rešitve pri poslovanju, obdavčevanju in računovodenju v podjetjih ter zavodih.
Renata Praća, diplomirana organizatorka managerka, zaposlena na ZZZS Območna enota Kranj, kot vodja izpostave Škofja Loka. Sodelovala je pri nastanku portala e-VEM, in sicer kot vsebinski vodja projekta na ZZZS (poleg priprave navodil, je bila ena izmed nalog je tudi usposabljanje referentov točk VEM in strokovnih delavcev za izvajanje zavarovanja v prijavno-odjavnih službah ZZZS). Sodeluje tudi kot predavateljica na seminarjih na prodročju prijav podatkov v obvezna socialna zavarovanja.
Primož Obolnar je leta 2007 je diplomiral na Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo - oddelek za tehniško varnost. Že od leta 2005 je zaposlen v podjetju, kjer se ukvarja tako z varnostjo in zdravjem pri delu, kot tudi z varstvom pred požarom. Ima izkušnje z delom na mnogih področjih, od lesne in mesne industrije, proizvodnje elektronskih komponent, gostinskih obratov in trgovin ter pisarniškega okolja. Ukvarja se z izobraževanjem zaposlenih, kot tudi s pripravo ustrezne dokumentacije, izvajanjem meritev mikroklime, pregledovanjem delovne opreme, izdeluje požarne rede in načrte reševanja ter svetuje delodajalcem pri celostni ureditvi delovnih mest, upoštevajoč tudi ergonomske zahteve.
mag. Primož Hvala, svetovalec za Human & Sales Consulting, je član upravnega odbora DMS, avtor več kot 60 izobraževalnih dogodkov, predsednik programskega sveta prodajne konference Sales Summit in član programskega sveta Slovenske marketinške konference. Njegovo področje so analiza prodaje, vodenje prodajnih ekip, dvig sposobnosti managerjev in prodajalcev ... Zelo verjame v vodilo "Prodaja je odvisna od ljudi. Več dobimo z njimi, boljši bo prodajni rezultat."
Polonca BEZLAJ, mag. posl. ved, je diplomirala na Visoki komercialni šoli Celje, nato pa uspešno opravila magisterij na Fakulteti za komercialne in poslovne vede v Celju. Ima dolgoletne izkušnje na področju vodenja računovodskega servisa ter svetovanja s področja davkov in računovodstva. Deluje v svojem podjetju Nenehno se usposablja in poglablja znanje v svoji stroki, saj so tudi primeri strank čedalje kompleksnejši in zato tudi njihove potrebe. 
Polona Zupančič, uni. dipl. ekon., ima kot predavateljica bogate izkušnje v odnosih s strankami iz svoje komercialne prakse v slovenskem in mednarodnem okolju. Je direktorica podjetja Sedi.5 d.o.o.in že 10 let vodi komunikacijske delavnice s področja odnosov s strankami (prodajni in nabavni razgovori, pogajanja, bonton, reševanje pritožb in izterjava dolgov, pridobivanje novih kupcev...) in medsebojnimi odnosi v podjetju (vodstvena komunikacija za motiviranje sodelavcev, timsko delo, reševanje konfliktov...). Je tudi habilitirana predavateljica na višji strokovni šoli, ukvarja pa se tudi z mediacijo pri reševanju sporov ter moderiranjem pri reševanju problemov z iskanjem kreativnih idej.
Peter Gominšek ima pridobljen mednarodni certifikat Master of Business Communication ter Master - Coach po standardih International NLP Trainer association (INLPT). Zaključil je izobraževanje za mediatorja pri Društvu mediatorjev Slovenije in se na Andragoškem centru Slovenije usposabljal v programu Sodobne metode učne komuniakcije, tehnike učenja, svetovanja in osebnostne rasti z NLP-jem. Redno izvaja seminarje, samostojne motivacijske delavnice, delavnice prve zaposlitve ter individualne oblike svetovanja in coachinga.
Nina Globočnik, univ. dipl. prav., ima opravljen pravniški državni izpit in večletne izkušnje iz odvetništva, svetovanja in predavanja z delovno pravnega in socialnega področja. Pred nadaljevanjem odvetniške poti je bila več let zaposlena najprej kot vodja pravne službe na Združenju delodajalcev Slovenije, kasneje  pa kot vodja pravne službe in Direktorica inštituta za delovno pravo na GZS. Za sabo ima vrsto predavanj tako doma, kot v tujini, med drugim tudi kot asistentka pri predmetu Delovno pravo in Mednarodno pravo pri prof. dr. Etelki Korpič Horvat.
Nataša Sorko je po izobrazbi univerzitetna diplomirana ekonomistka. Je strokovna izvajalka številnih seminarjev s področja financ in računovodstva v gospodarstvu in javnem sektorju. Kot predavateljica sodeluje z različnimi poslovno izobraževalnimi centri v Sloveniji, prav tako pa je avtorica številnih člankov, referatov in gradiv, objavljenih v strokovnih publikacijah.
Mojca Fakin, univ. dipl. prav., je zaposlena v Odvetniški pisarni Fabiani, Petrovič, Jeraj, Rejc. Pisarni se je pridružila leta 2013, po uspešno zaključenem pripravništvu na Višjem sodišču v Ljubljani. V času študija si je izkušnje pridobila v okviru opravljenega pripravništva na Veleposlaništvu Republike Slovenije v Berlinu in pri Mednarodnem arbitražnem razsodišču Mednarodne trgovinske zbornice v Parizu. Njena primarna delovna področja so področje delovnega prava, nepremičnin in gradbenega prava ter varstvo (osebnih) podatkov, vključno s pravom varstva potrošnikov. V okivru teh področij svetuje tako domačim, kot mednarodnim strankam iz najrazličnejših panog. 
Milena Basta Trtnik, univ. dipl. prav., direktorica Bonorum d.o.o., je strokovnjakinja  na področju javnega naročanja. Izkušnje s področja javnih naročil si je pridobila v okviru dolgoletnega dela na Državni revizijski komisiji ter v okviru družbe Bonorum d.o.o., kjer uspešno svetuje tako ponudnikom kot naročnikom. Je soavtorica Komentarja Zakona o javnem naročanju (ZJN-3), avtorica več strokovnih člankov, urednica strokovnih besedil in izkušena predavateljica.
Metka Lampe, univ. dipl. ekon., usposobljena predavateljica in NLP praktik. Je poslovna svetovalka v procesih povečevanja zadovoljstva zaposlenih. Osnovni fokus namenja vodjem za kvalitetno vodenje, zaposlenim za učinkovitejše delo in večji prispevek skupini ter upravam za uspešnejšo interno komunikacijo in povečevanje zadovoljstva, pripadnosti zaposlenih. Njena strast so predavanja na različnih dogodkih ter interna usposabljanja s področja rednih letnih razgovorov, vodenja s cilji in priprava kompetenc.
Mateja Dimnik je diplomirala na ljubljanski filozofski fakulteti kot profesorica slovenskega jezika in primerjalne književnosti. Že več kot 20 let se ukvarja s komuniciranjem in sodeluje z različnimi podjetji, ki jim pomaga pri načrtovanju in snovanju različnih komunikacijskih aktivnosti, pri snovanju in poimenovanju blagovnih znamk ter podjetij, strateški zasnovi in izvedbi celostnih podob, pri direktnem marketingu, promocijskih akcijah, snovanju spletnih strani, pripravi besedil ...
Martina Zdravje je odvetniška kandidatka, od leta 2016 zaposlena pri Odvetniški pisarni Bohl, kjer je bila od 2014 do 2016 odvetniška pripravnica. Po končani Pravni fakulteti (diplomirala je leta 2012) je leta 2016 opravila Pravniški državni izpit, istega leta pa je opravila tudi osnovno izobraževanje za mediatorje. Njena področja dela so delovno, izvršilno, civilno in kazensko pravo.
Majda Strel, svetovalka in predavateljica, predvsem pa praktik, ki že vrsto let skrbi za urejeno knjigovodstvo za družbe, samostojne podjetnike, predvsem pa za kmete. Od leta 2014 deluje znotraj podjetja Strela storitve d. o. o., kjer sta svoje mesto našli tudi njeni hčerki Nežka in Barbara. Odlika predavateljice je v tem, da k problemu pristopa predvsem praktično, dileme rešuje na konkretnih primerih iz prakse. 
Majda Gominšek, finančna svetovalka, je ekonomistka z več kot 25-letnimi izkušnjami na finančno-računovodskem področju. Že desetletje samostojno vodi tečaje vodenja poslovnih knjig za gospodarske družbe in samostojne podjetnike ter izvaja seminarje s področja računovodstva in financ za javne zavode, društva in pravne osebe javnega prava. Je svetovalka za javni sektor in soavtorica priročnika o finančnem poslovanju društev.
Maja Brajnik je pravnica, ki je svojo karierno pot začela na Kadrovski asistenci. Ukvarja se predvsem s svetovanjem delodajalcem iz področja delovnega prava in jim pomaga pri izvedbi zahtevnejših postopkov. Pri delodajalcih ureja individualno prilagojene interne akte ter druge delovnopravne dokumente, na način, da so skladni z zakonodajo, kolektivnimi pogodbami ter notranjimi procesi, ki so vzpostavljeni pri delodajalcu. V zadnjih dveh letih se aktivno ukvarja s področjem varovanja osebnih podatkov, ki je pomembna in aktualna tema, saj z naslednjim letom na tem področju pričakujemo večje spremembe, ki bi jih morala podjetja uvajati že danes.
Mag. Sabina Lamut je diplomirala na EPF v Mariboru na smeri podjetništvo s poudarkom na računovodstvu in reviziji. Storitve računovodskega in davčnega svetovanja je več kot desetletje opravljala v privatni družbi v Celju in prav tako v mednarodni revizijski družbi Deloitte & Touche, kjer je kot vodja računovodskega oddelka pridobila prve izkušnje tudi na mednarodnem področju. V letu 2015 se je zaposlila na družbi LamutS d. o. o. Podiplomski študij je nadaljevala na Pravni fakulteti v Mariboru na smeri davčnega prava in pridobila naziv magistrica znanosti s področja davčnega prava. Leta 2009 je bila s strani Ministrstva za pravosodje imenovana za sodno izvedenko za področje Ekonomija – DAVKI. Kot sodna izvedenka sodeluje s sodišči z izdelavo izvedenskih mnenj (pisnih in ustnih, podanih na obravnavah) in hkrati z izvedenskimi mnenji pomaga strankam pri reševanju njihovih problemov v izvensodnih poravnavah. V juniju 2012 je uspešno opravila izpit za pridobitev licence davčne svetovalke pri Zbornici davčnih svetovalcev Slovenije. Je že drugi mandat članica izvoljenega upravnega odbora ZDSS. Zaposlena je na delovnem mestu davčne svetovalke, v okviru katerega opravlja računovodsko in davčno svetovanje, ki vključuje  računovodsko in davčno optimiranje in na podlagi prejetega pooblastila v davčnih postopkih kot pooblaščenka zastopa stranke pred ustreznimi davčnimi organi. Poleg navedenega dela opravlja tudi storitve poslovodenja družbe. Kot predavateljica in strokovna oseba pri pripravi člankov sodeluje tudi z Inštitutom za računovodstvo. 
Mag. Nataša Jeršič je avtorica člankov in knjig s področja javnega naročanja. Je sodna izvedenka za področje ekonomija, podpodročje javna naročila. Je tudi državna notranja revizorka in stečajna upraviteljica. Pri založbi Verlag Dashöfer med drugim deluje kot predavateljica pri spletnih seminarjih v živo in pri video seminarjih, kjer je doslej predavala predvsem o insolvenčni zakonodaji.
Mag. Maja Potočnik je odvetnica specialistka in partnerica v odvetniški družbi Potočnik in Prebil o.p., d. o. o.. Odvetniška družba se med drugim ukvarja s področjem javnih naročil, gospodarskim in delovnim pravom ter varstvom potrošnikov.
"Raziskujem. Ne zadovoljim se z ustaljenimi praksami. Vedno sprašujem "zakaj?". Rada presegam ustaljene okvirje, saj v tem, da se nekdo izgubi v množici, ne vidim nobene prednosti. Raje kot da sledim, narekujem trende."
mag. Boštjan J. Turk je direktor inštituta za civilno in gospodarsko pravo iz Ljubljane. Po izobrazbi je magister pravnih znanosti in diplomant svetovno znane akademije Saint George International iz Londona iz področja poslovnih ved. Je tudi sodelavec Dublin Business School (DBS) iz Irske. Ima številne študijske in delovne izkušnje iz tujine, saj je bil ekskluzivni zastopnik REUTERS TV iz Londona in član Akademije za politične študije iz New Yorka. Poleg tega je habilitirani učitelj za področje gospodarskega, poslovnega in nepremičinskega prava in predavatelj na številnih dobro obiskanih seminarjih doma in v tujini.
Mag. Blanka Tacer, psihologinja in ekonomistka, se strokovno posveča psihologiji dela in organizacij. Deluje kot coach, trenerka in svetovalka. Vodi individualne coaching programe za vodje in timske coaching programe za zaključene time. Njeni izobraževalni programi zajemajo razvoj vodstvenih veščin, zagotavljanje kakovostne storitve, intenzivne delavnice inovativnosti in izbor novih sodelavcev. Z veseljem vodi tudi razgibane teambuilding programe za razvoj timskega dela. Dobro pozna trg dela Jugovzhodne Evrope. Sodeluje z gospodarstvom in šolstvom.Je aktivna članica Društva psihologov Slovenije in članica American Society for Training & Development. Svoj osebni in strokovni razvoj stalno nadgrajuje z izobraževanji doma in v tujini. Je NLP mojster praktik in kvalificirana SDI uporabnica.
Mag. Barbara Rovere je magistrirala iz evropskih političnih in administrativnih študij na College d'Europe v Brugu v Belgiji (2001) in diplomirala z najvišnjimi akademskimi častmi iz mednarodnih odnosov ter nemškega jezika in književnosti na University of Pennsylvania v Filadelfiji v ZDA (2000). Poklicno pot je pričela v Službi Vlade Republike Slovenije za evropske zadeve kot svetovalka na področju pristopnih pogajanj med Slovenijo in Evropsko unijo. Je samostojna podjetnica. Podjetjem in nevladnim organizacijam že leta uspešno svetuje pri pridobivanju nepovratnih sredstev iz virov Evropske unije, sodelovala pa je tudi pri nekaterih najvidnejših projektih s področja družbene odgovornosti podjetij v Sloveniji.
Mag. Andrej Tomšič, namestnik informacijske pooblaščenke, je leta 2001 diplomiral na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, z zagovorim diplomskega dela Informacijske ceste - infrastruktura digitalne ekonomije, strategije in pristopi. Leta 2002 se je zaposlil na Ministrstvu za informacijsko družbo, leta 2006 pa magistriral iz informacijsko upravljavskih ved. Pri informacijskem pooblaščencu je zaposlen od maja 2006, ukvarja pa se predvsem s pravnimi, tehnološkimi in družbeno-ekonomskimi izzivi zasebnosti v informacijski družbi.
Mag. Andrej Juričko se je zaradi zanimanja za ljudi usmeril v študij psihologije. Po diplomi je končal še magistrski študij ekonomije. Po dveh letih dela na področju tržnih raziskav in blagovnih znamk se je odločil za kariero na kadrovskem področju. V šestih letih se je uveljavil kot strokovnjak na področju strateških kadrovskih projektov v velikem mednarodnem podjetju. Še posebej domače se počuti pri razvojnih projektih. Vodil je več delavnic s področja kariernega razvoja, teambuildinga, upravljanja sprememb, vodenja in prodajnih veščin.
mag. Lidija Robnik, univ. dipl. ekon., je svetovalka na področju financ, računovodstva in davkov. Je avtorica mnogih strokovnih knjig, člankov in prispevkov ter urednica Računovodskega praktikuma. S prispevki sodeluje na mednarodnih in domačih strokovnih in znanstvenih konferencah. Je članica državne izpitne komisije za NPK kvalifikacije knjigovodja oz. računovodja in samostojna izvajalka številnih seminarjev in delavnic s področja financ in računovodstva.
Dr. Klemen Podjed je specializiran je za področje obvladovanja stresa in osebne produktivnosti. Je trener, svetovalec in coach z dolgoletnimi izkušnjami iz poslovnega sveta. In kar je najpomembneje - sam vsak dan aktivno posveti 2 uri ali več uporabi različnih tehnik, obvladovanja stresa, ki jih uči. Je doktor ekonomskih znanosti in mag. managementa, VŠ predavatelj z opravljenimi pedagoško andragoškimi izpiti, učitelj joge, INLPTA NLP praktik in avtor številnih študij in člankov.
Katja Erjavšek, davčna svetovalka, ki se je specializirala na področju transfernih cen, za katere se je izobraževala tudi v tujini. Njeno delo se v večji meri nanaša na obdavčitev pravnih oseb, zlasti v primeru kapitalskih in statusnih preoblikovanj ter mednarodnem davčnem načrtovanju. Svetuje pri poslovanju s povezanimi osebami in pripravi podporne dokumentacije o transfernih cenah ter sodeluje pri preventvnih davčnih pregledih in inšpekcijskih postopkih.
Jelka Lekše v okviru zasebnega zavoda razvija storitve knjigovodske podpore evidentiranja proizvodnje na kmetiji ter ugotavljanja dohodka. Pridobljeno znanje ter izkušnje v stroki povezuje z računovodskim svetovanjem izbranim poslovnim subjektom s področja kmetijstva. V preteklosti je izvajala tudi storitve projektne pisarne za različne konzorcije – prijavitelje na razpise s področja kmetijstva (dopolnilne dejavnosti na kmetiji, turizem na kmetiji), tako da ji je tematika vodenja poslovnih knjig v kmetijskih gospodarstvih zelo blizu. Je predavateljica za računovodstvo in knjigovodstvo v programu pridobitve NPK. V lokalnem okolju za potrebe zainteresiranih mikro družb (različna področja) izvaja predavanja in delavnice ob spremembah zakonodaje in poročanja.
Jana Šušteršič, univ.dipl.psih., spec. psihoterapije TA, spec. managementa, senior licenced consultatnt Profiles International, usposobljena za delo z EMDR. Vrsto let je delala v gospodarstvu na vodstvenih delovnih mestih, kjer je bila odgovorna za doseganje poslovnih rezultatov, za selekcijo in razvoj kadrov, za izobraževanje, za razvoj timov. Ves čas se izobražuje in dela kot coach, psihoterapevtka, predavateljica, kot svetovalka za selekcijo in razvoj kadrov in kot trenerka v organizacijah.
Jaka Repanšek, spec., MBA, je ustanovitelj in partner v svetovalni družbi RePublis. V medijskih, oglaševalskih, tehnoloških in internetnih podjetjih deluje že od leta 1996. Diplomiral je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, specialistični podiplomski študij evropskega prava pa je opravil na Univerzi v Cambridgeu ter na Pravni fakulteti v Ljubljani ter zaključil tudi dve-letni podiplomski študij MBA na University of Kansas v ZDA (CIMBA). Repanšek je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj, predavatelj na Fakulteti za informacijske študije (FIŠ) in Visoki šoli za storitve (VIST) ter na številnih konferencah in seminarjih v Sloveniji in tujini. 
Ivan Kranjec je po izobrazbi magister pravnih znanosti, kot davčni svetovalec pa deluje že od leta 2007. Trenutno je zaposlen v družbi CMS REICH-ROHRWIG HAINZ, pravno svetovanje d. o. o. kot davčni svetovalec, kjer se posveča predvsem področju transfernih cen in DDV, svetuje pa tudi na področju davka od dohodkov pravnih oseb in dohodnine. Pri svojem delu je nenehno v stiku s pravno tematiko, predvsem na področju mednarodnega, statusnega in delovnega prava. Z omenjenih področij tudi redno objavlja strokovne članke in predava na seminarjih.
mag. Ivan Kapun, je vodja Sektorja prometne policije v Upravi uniformirane policije na Generalni policijski upravi. Na portalu Verlag Dashöfer Univerzum je doslej kot predavatelj sodeloval pri video seminarju z naslovom Spremembe Zakona o pravilih cestnega prometa (ZPrCP), v katerem je leta 2013 predstavil tedanje novosti na področju cestnega prometa.
Ivanka Šenk Ileršič, mag. ekonomskih znanosti s področja mednarodnega marketinga, ima dolgoletne izkušnje na vodstvenih in vodilnih mestih na področju internacionalizacije podjetij ter trženju in prodaji njihovih izdelkov na tujih trgih. V podjetjih, kjer je bila zaposlena, je zgradila in organizirala celotno prodajno mrežo na trgih Avstrije, Nemčije, Švice in Italije. Njena velika prednost je znanje tujih jezikov, brez katerega bi bilo delo na tujih trgih praktično nemogoče. V zadnjih 5 letih je sodelovala z različnimi slovenskimi podjetji na področju svetovanja pri vstopanju na tuje trge, iskanju novih poslovnih partnerjev (kupcev), raziskavi trga, operativni izvedbi (formalno-pravni del) izvoznega poslovanja (naročanje, pogodbe, sejmi, reklamacijski postopek itd.). Je višješolska predavateljica za predmete Mednarodno poslovanje, Trženje in Prodaja ter avtorica učbenikov s tega področja. Pred kratkim je izdala tudi obsežno knjigo - priročnik Mednarodno poslovanje. 
Irena Kamenščak, univ. dipl. prav., se je po diplomi zaposlila kot davčna in pravna svetovalka v družbi BDO Svetovanje, d. o. o. Svetuje predvsem na področju dohodnine, v povezavi z gospodarskim, delovnim in socialnim pravom. V znanstvenih in strokovnih revijah objavlja predvsem dela z davčnega področja, je pa tudi soavtorica knjige Davki za managerje, ki je izšla v letu 2012 pri GV Založbi.
Ida Kavčič, univ.dipl.ekon., davčna svetovalka, vodi seminarje in delavnice z davčno in računovodsko tematiko ter kot višješolska predavateljica predava na Gea College v Ljubljani. V letu 2000 je opravila strokovni izpit pri Davčno finančno raziskovalnem institutu v Mariboru in takrat ji je bil dodeljen certifikat o pridobitvi strokovnega naziva - davčna svetovalka.
Helena Filipič je se v okviru svojega podjetja Karantanija BH d. o. o.  ukvarja s podjetniškim in poslovnim svetovanjem. Je preizkušeni davčnik, preizkušena notranja revizorka in državna notranja revizorka. Ima ogromno izkušenj iz prakse, ki jih je kot notranja revizorka pridobila v bančnem sektorju, kjer je delovala med leti 2005 in 2012. Na portalu VDU je predstavila tematiko odkupa terjatev in factoringa.
Gregor Gartner je dipl. var. inž ter dela na področju varnosti in zdravja pri delu ter požarnega varstva. Leta 2003 je diplomiral na Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo, smer tehniška varnost. Deset let je bil zaposlen v srednje velikem kovinsko-predelovalnem podjetju, potem pa ustanovil lastno podjetje, ki deluje na področju varnosti in zdravja pri delu, požarnega varstva in razvoja osebnih karier. Leta 2014 je prejel priznanje Fundacije Avgusta Kuharja za izjemno strokovno delo na področju varnosti in zdravja pri delu.
dr. Grega Strban, je zaposlen kot redni profesor na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, kjer je tudi prodekan za gospodarske zahteve, prav tako pa opravlja tudi funkcijo predsednika Društva za delovno pravo in socialno varnost. Podiplomsko specializacijo je opravil na Univerzi v Cambridgeu, magisterij pa na Pravni fakulteti Univerze v Leuvnu.
Eva Langeršek je magistra prava, ki ima dolgoletne izkušnje s področja delovnopravne zakonodaje. Zaposlena je v Kadrovski asistenci. Slovenskim podjetjem pomaga premagovati izzive pri vzpostavitvi individualno prilagojenih internih aktov, uskladitvi pogodb o zaposlitvi s slovensko zakonodajo in vrednotami podjetja ter vsakodnevnih delovnopravnih vprašanjih. 
Emanuel Vidmar se poklicno ukvarja s pospeševanjem prodaje in marketinškimi kampanjami, ki se izvajajo preko medijev zbranih pod blagovno znamko Računalniške novice in Študent. Čedalje večji poudarek posveča inovativnim marketinškim strategijam, ki zajemajo kombinacijo in prepletanje različnih medijskih kanalov in posledično ciljnih skupin. Sodeloval je pri snovanju številnih marketinških materialov, razvoju inovativnega medijskega koncepta PartnerRN ter koncepta spletnega portala MojPrihranek.si. Na portalu VDU je predstavil delo s programom Microsoft Excel.
Dušan Bavec, univ. dipl. prav., je svetovalec SC OZS za delovno in socialno pravo z več kot 10 letnimi izkušnjami iz praktičnega svetovanja članom Obrtno podjetniške zbornice Slovenije, v zadnjem obdobju še posebej pogosto s področja pokojninskega, pa tudi invalidskega zavarovanja. Je namestnik predsednice Sveta Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje ter član strokovne delovne skupine, ki je pripravljala in obravnavala predlog ZPIZ-2.
Dida Volk, univ. dipl. prav., je sodnica okrožnega sodišča v Ljubljani in avtorica več knjig. Redno objavlja članke v strokovni literaturi in ima bogate izkušnje v izvršilnem pravu in pogodbenem pravu, zavarovanju terjatev, insolvenčnem pravu in pravu nepremičnin. Je tudi izpraševalka na izpitih za nepremičninske posrednike, za Verlag Dashöfer pa med drugim izvaja seminarje, spletne seminarje v živo in video seminarje.
Dalibor Cerar se ukvarja z računalniškimi virusi že od leta 1989, ko je napisal svoj prvi protivirusni program. Tedaj je prepoznal in odstranil vseh 9 v tistem času znanih virusov (za ilustracijo naj omenimo, da je znanih že okoli 1,5 milijona različnih škodljivih programov). Od leta 1993 sodeluje s finskim podjetjem za računalniško varnost F-Secure. 
mag. Brigita Lazar Lunder je magistrica znanosti s področja poslovodenja in organiziranja – MBA. Dela v sklopu svojega podjetja Plan B+. Za sabo ima dolgoletne delovne izkušnje v medpodjetniškem poslovanju (B2B) in v poslovanju s končnimi uporabniki (B2C) v različnih gospodarskih in negospodarskih dejavnostih za priznane domače in tuje blagovne znamke.
Andreja Vehovec je magistrirala na Fakulteti za elektrotehniko in računalništvo Univerze v Ljubljani. Več kot 20 let se ukvarja s poučevanjem računalniških strokovno–teoretičnih predmetov na srednji šoli na Vegovi v Ljubljani in na višjih in visokih šolah. Je certificirana inštruktorica Cisco Akademije in mednarodna sodnica na WorldSkills Europa za področje IKT (informacijsko-komunikacijske tehnologije).
Andreja Schwarzmann je finančna in poslovna svetovalka ter direktorica računovoskega servisa KOŠIR & Co. d. o. o., ki deluje že od leta 1992. Je predavateljica na Gea College v Ljubljani, med drugim pa kot avtorica člankov sodeluje s Verlag Dasöfer in  tudi predava tudi na seminarjih, kjer udeležencem predstavlja svoje bogate izkušnje iz prakse.
Ana Kosič Mirnik je univerzitetna diplomirana ekonomistka s strokovnim nazivom preizkušena davčnica, pridobljenem na Slovenskem inštitutu za revizijo, avtorica priročnika o dohodnini in večih člankov s področja davkov in računovodstva. Je tudi predavateljica na Višji strokovni šoli za računovodje za predmete Davki v podjetju, Poslovodno računovodstvo in asistentka pri predmetu Osnove računovodstva in Finančno računovodstvo ter vodja računovodskega servisa, z več kot 20-letnimi delovnimi izkušnjami na področju računovodstva in financ v velikih, srednjih in malih podjetjih.
Aleš Volčini je po nekaj letih dela kot programer zaključil študij na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani in se posvetil poučevanju matematike, tehnike in informatike v osnovnem in srednjem šolstvu. Pri poučevanju posveča veliko pozornost mladinskemu raziskovalnemu delu, znanstveni metodi, inovativnosti in promociji odprte kode. Še vedno tudi kaj sprogramira.
Aleksandra Velkovrh, spec. javne uprave, inšpektor višji svetnik na Inšpektoratu RS za promet, energetiko in prostor, je končala podiplomski specialistični študij na Fakulteti za upravo s področja gradbenega inšpiciranja z aktualno problematiko uvajanja ZGO-1, delala je tudi kot vodja gradbišča in vodila investicije na občini. Vodila je Medobčinsko inšpekcijo, bila vodja kabineta generalnega sekretarja Vlade RS in sekretarka za investicije na Ministrstvu za pravosodje.
Mag. Aleksandra Heinzer je diplomirala na Fakulteti za upravo. Opravila je strokovni izpit iz upravnega postopka in je članica Zbornice davčnih svetovalcev. Leta 2016 je na matični fakulteti uspešno zagovarjala magistrsko s področja DDV in pridobila znanstveni naslov magistrica znanosti. Skozi dolgoletno delo na področju davčnega svetovanja se je v tesnem sodelovanju z založbo Verlag Dashofer specializirala za področje DDV. Poleg tega, da svojim strankam pomaga reševati DDV probleme, je avtorica številnih člankov in prispevkov, soavtorica DDV priročnika, dnevno pa odgovarja tudi na pisna vprašanja naročnikov produktov založbe Verlag Dashofer. Posebno pozornost posveča predajanju znanja s področja DDV zvestim udeležencem njenih rednih seminarjev in tečajev.
Aleksandar Lazarević je diplomiral na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani. Več kot 20 let dela na področju razvoja programske opreme v različnih vlogah: kot razvijalec, načrtovalec informacijskih sistemov, vodja projektov in kot vodja razvojnih skupin. Trenutno se ukvarja z izobraževanjem računalniških strokovnih predmetov, in sicer kot predavatelj na srednji in višji šoli. Delal je na več projektih razvoja informacijskih sistemov v državni upravi ter v gospodarskih organizacijah, tako doma kot v tujini. Na strokovnem področju ga zanimajo uporaba preglednic na področju financ, testiranje programske opreme ter vizualizacija podatkov.
Aleš Budja, univ. dipl. prav., je pravni in davčni svetovalec z več kot 5-letnimi izkušnjami na področju prava in davkov. Svojo kariero je začel leta 2009 kot davčni svetovalec, jo nadaljeval leta 2011 kot odvetniški pripravnik, leta 2013 pa je prevzel funkcijo poslovnega sekretarja Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije. Je avtor številnih strokovnih prispevkov za različne publikacije, med drugim računovodsko-davčnega portala Dara, ki ga izdaja založba Verlag Dashöfer, sodeluje pa tudi pri izvajanju on-line seminarjev. Je priznan mednarodni in domači predavatelj ter ustanovitelj in vodja portala Davcni-Slovar.si.

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih