Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Analiza B2B strank (2. del)

13.9.2018, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:17:36

V drugem delu video seminarja Analiza B2B strank nadaljujemo, kjer smo končali. V prvem delu smo spoznali osnove prodaje izdelkov ali storitev in se naučili, da vselej, tudi ko gre za prodajo enega podjetja drugemu podjetju, prodajamo posameznikom, ki vsak na svoj način vplivajo na nakupni proces.

V video nadaljevanju predavatelj Primož Hvala opozori na to, kaj ŠE moramo vedeti o svoji stranki, ko ji poskušamo prodati blago ali storitve. 

Predavatelj

mag. Primož Hvala

mag. Primož Hvala

Svetovalec za Human & Sales Consulting, je član upravnega odbora DMS, avtor več kot 60 izobraževalnih dogodkov, predsednik programskega sveta prodajne konference Sales Summit in član programskega sveta Slovenske marketinške konference. Njegovo področje so analiza prodaje, vodenje prodajnih ekip, dvig sposobnosti managerjev in prodajalcev ... Zelo verjame v vodilo "Prodaja je odvisna od ljudi. Več dobimo z njimi, boljši bo prodajni rezultat."

Priložene datoteke

PDFgradivoVDU_analiza_B2B_2del.pdf 1.19 MB
 

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih