Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Diferenciacije produktov

8.3.2019, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:16:36

Vprašanje, ki se zastavlja vsem prodajalcem blaga in storitev je "Kako prepričati stranko, da bo kupila naš in ne konkurenčni produkt?", s tem vprašanjem pa svoje predavanje o diferenciacijah produktov prične tudi prodajni strokovnjak Primož Hvala. V video seminarju predstavi nujne sestavine prodajne argumentacije, dimenzije diferenciacije v primeru izdelka, storitve, osebja in izgleda (imidža) ter gledalce opozori na kaj morajo biti pozorni, ko prodajajo svoje izdelke ali storitve. Predavanje je interaktivno, saj je glavnina predavanja namenjena testu diferenciacije, v katerem lahko gledalci seminarja tudi aktivno sodelujejo.

Predavatelj

mag. Primož Hvala

mag. Primož Hvala

Svetovalec za Human & Sales Consulting, je član upravnega odbora DMS, avtor več kot 60 izobraževalnih dogodkov, predsednik programskega sveta prodajne konference Sales Summit in član programskega sveta Slovenske marketinške konference. Njegovo področje so analiza prodaje, vodenje prodajnih ekip, dvig sposobnosti managerjev in prodajalcev ... Zelo verjame v vodilo "Prodaja je odvisna od ljudi. Več dobimo z njimi, boljši bo prodajni rezultat."

 

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih