Danes je 23.4.2024
Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Komunikacija s strankami

17.7.2014, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:42:05

Poglavja

Pravilna in uspešna komunikacija s strankami je izjemnega pomena za vsako podjetje. Peter Gominšek v video seminarju predstavlja, na kaj moramo biti pozorni pri komuniciranju s strankami.

V uvodu predavatelj predstavi, kako se naj predstavimo v javnosti ter izpostavi pomembnost prvega stika, nato pa obravnava neverbalno oziroma nebesedno komunikacijo. Sledi besedna komunikacija ter lasten odnos do strank – med drugim predavatelj pojasnjuje, kako naj rešujemo problem s stranko in se odzovemo na težavne stranke.

Video seminar predavatelj zaključi s sklopom o telefonski komunikaciji ter izpostavi, kaj je pomembno ter na kaj morate biti pozorni, ko se po telefonu pogovarjate z vašimi strankami.

 

Kazalo vsebine:

  • Predstavitev v javnosti
  • Neverbalna – nebesedna komunikacija
  • Besedna komunikacija
  • Moj odnos do strank
  • Telefonsko komuniciranje

 

Oglejte si še naslednje video seminarje

Ne opecite se pri sklepanju pogodb

Timsko delo v podjetju

Uspešno upravljanje pritožb

 

Predavatelj:

Peter Gominšek ima pridobljen mednarodni certifikat Master of Business Communication ter Master - Coach po standardih International NLP Trainer association (INLPT). Zaključil je izobraževanje za mediatorja pri Društvu mediatorjev Slovenije in se na Andragoškem centru Slovenije usposabljal v programu Sodobne metode učne komuniakcije, tehnike učenja, svetovanja in osebnostne rasti z NLP-jem. Redno izvaja seminarje, samostojne motivacijske delavnice, delavnice prve zaposlitve ter individualne oblike svetovanja in coachinga.

 

 

KOMSSTR.pdf 0.56 MB