Danes je 18.4.2024
Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Učinkovito reševanje konfliktnih situacij

20.6.2019, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:47:49

Poglavja

5 strategij reševanja konfliktov je poimenovanih po 5 živalih: želvi, medvedu, morskemu psu, lisici in sovi. Medtem ko se želve rade v konfliktnih situacijah skrijejo, morski psi naredijo vse za dober rezultat, ne glede na to, kako bo to vplivalo na sam odnos med njimi in drugo osebo v konfliktu. Medvedje se v preveliki meri fokusirajo na odnos, lisice so pripravljene sprejemati kompromise, sove pa s poglobljeno analizo vedno pridejo ne samo do najboljšega rezultata zanje, pač pa tudi do najboljšega odnosa z drugo osebo v konfliktu.

Preden vemo, kako se uspešno spopasti s konfliktno situacijo, moramo poznati osnove konflikta - kaj je konflikt, kdo jih povzroča, katera vedenja privedejo do konflikta ter s čim ga lahko sami sprožimo. Predavateljica Polona Zupančič v video seminarju predstavi omenjene osnove, nakar se osredotoči na razlago učinkovite komunikacije v konfliktnih situacijah ter precejšnjo pozornost nameni pravilnemu načinu pogovarjanja o konfliktu.

Kazalo vsebine:

Osnove

  • Kaj je konflikt?
  • Kdo povzroča konflikte?
  • S čim lahko sam sprožim konflikt?
  • Katera vedenja drugih ljudi so zame težavna?

 

Vedenje v konfliktni situaciji in strategije reševanja konfliktov

  • Vedenje, ki ga lahko opazimo pri konfliktu
  • 5 strategij reševanja konfliktov

 

Vodenje pogovora o konfliktu

  • Učinkovita komunikacija pri reševanju konfliktov
  • Pogovor o konfliktu

 

Vprašanje-Odgovor

Predavatelj

Polona Zupančič

Polona Zupančič

uni. dipl. ekon., ima kot predavateljica bogate izkušnje v odnosih s strankami iz svoje komercialne prakse v slovenskem in mednarodnem okolju. Je direktorica podjetja Sedi.5 d.o.o.in že 10 let vodi komunikacijske delavnice s področja odnosov s strankami (prodajni in nabavni razgovori, pogajanja, bonton, reševanje pritožb in izterjava dolgov, pridobivanje novih kupcev...) in medsebojnimi odnosi v podjetju (vodstvena komunikacija za motiviranje sodelavcev, timsko delo, reševanje konfliktov...). Je tudi habilitirana predavateljica na višji strokovni šoli, ukvarja pa se tudi z mediacijo pri reševanju sporov ter moderiranjem pri reševanju problemov z iskanjem kreativnih idej.