Danes je 18.4.2024
Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Vodstvena komunikacija za motivacijo sodelavcev

13.10.2016, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:58:18

Poglavja

V video seminarju boste več izvedel o komunikaciji vodje s sodelavci, natančneje takšni vrsti komunikacije, ki naj bi sodelavce motivirala k boljši učinkovitosti, večji pripadnosti podjetju in boljšemu sodelovanju.

Z ogledom video seminarja boste izvedeli, zakaj je pomembna učinkovita vodstvena komunikacija ter kako poteka krogotok vodenja – od zastavljanja ciljev, odrejanja nalog, spremljanja delavčega dela in prejemanja povratnih informacij.

Prav tako boste izvedeli, kako naj vodja sporoča za sodelavca morda neprijetno novico, predavateljica pa predstavlja tudi nekatere primere pogovorov s kritiko in poda nasvete, kako to kritiko sporočiti na pravilen način. V zadnjem delu video seminarja predavateljica govori tudi o motivaciji in demotivaciji zaposlednih oziroma podrejenih: izpostavi, kako motivirati sodelavce in jih voditi glede na usposobljenost ter motivacijo, pa tudi opozori, na kakšne načine boste hitro demotivirali sodelavce.

 

Kazalo vsebine:

  • Osebnostne kompetence vodje in komunikacijske vrline vodenja
  • Krogotok vodenja
  • Primer pogovorov s kritiko
  • Motivacija in demotivacija sodelavcev

 

Predavatelj:

Polona Zupančič, uni. dipl. ekon., ima kot predavateljica bogate izkušnje v odnosih s strankami iz svoje komercialne prakse v slovenskem in mednarodnem okolju. Je direktorica podjetja Sedi.5 d.o.o.in že 10 let vodi komunikacijske delavnice s področja odnosov s strankami (prodajni in nabavni razgovori, pogajanja, bonton, reševanje pritožb in izterjava dolgov, pridobivanje novih kupcev...) in medsebojnimi odnosi v podjetju (vodstvena komunikacija za motiviranje sodelavcev, timsko delo, reševanje konfliktov...). Je tudi habilitirana predavateljica na višji strokovni šoli, ukvarja pa se tudi z mediacijo pri reševanju sporov ter moderiranjem pri reševanju problemov z iskanjem kreativnih idej.