Danes je 26.4.2024
Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Učinkovita orodja za izterjavo dolgov

2.8.2013, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:57:29

Poglavja

Vsako podjetje se slej kot prej ubada z dolžniki in mora izterjati dolg. Preden poseže po izvršbi, skuša izterjati dolg preko komunikacije z dolžnikom. Video seminar vam predstavlja učinkovita orodja za izterjavo dolgov. Predavateljica Polona Zupančič pojasnjuje, kakšen naj bo osebni odnos do izterjave, kakšna je razlika med uspešnimi in neuspešnimi izterjevalci ter kako se učinkovito pripravimo na pogovor z dolžnikom. Svetuje nam, kako oblikovati strategijo izterjave in jo podkrepi s primerom, nadaljuje s komunikacijskimi spretnostmi učinkovite izterjave. Odgovori na vprašanje, ali so izterjave dolgov pogajanja ter nam razloži, kako pravilno voditi pogovor o izterjavi. Predstavljena je struktura telefonskega pogovora, ponujene rešitve za možne zaplete s težavnimi vedenji dolžnikov ter nasveti, kako upravljati z ugovori dolžnikov.

Kazalo vsebine:

  • Osebni odnos do procesa izterjave
  • Uspešni in neuspešni izterjevalci
  • Učinkovita priprava na pogovor
  • Sodelovanje znotraj podjetja
  • Oblikovanje strategije izterjave
  • Primer strategije izterjave
  • Komunikacijske spretnosti učinkovite izterjave
  • So izterjave dolgov pogajanja?
  • Vodenje pogovora o izterjavi
  • Struktura telefonskega pogovora o izterjavi dolga
  • Možni zapleti s težavnimi vedenji dolžnikov
  • Pritegnite dolžnikovo pozornost
  • Upravljanje ugovorov
  • Zaključek pogovora

 

 

Predavatelj:

Polona Zupančič, uni. dipl. ekon., ima kot predavateljica bogate izkušnje v odnosih s strankami iz svoje komercialne prakse v slovenskem in mednarodnem okolju. Je direktorica podjetja Sedi.5 d.o.o.in že 10 let vodi komunikacijske delavnice s področja odnosov s strankami (prodajni in nabavni razgovori, pogajanja, bonton, reševanje pritožb in izterjava dolgov, pridobivanje novih kupcev...) in medsebojnimi odnosi v podjetju (vodstvena komunikacija za motiviranje sodelavcev, timsko delo, reševanje konfliktov...). Je tudi habilitirana predavateljica na višji strokovni šoli, ukvarja pa se tudi z mediacijo pri reševanju sporov ter moderiranjem pri reševanju problemov z iskanjem kreativnih idej.

UOZIDL.pdf 0.47 MB