Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Kako postaviti osnovno Google Ads kampanjo

22.5.2019, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:27:53

Google Ads je spletna oglaševalska platforma, kjer oglaševalci plačujejo za prikazovanje krajših oglasov, ponudb storitev, seznamov izdelkov in video vsebin v Googlovem oglasnem omrežju. Če uporabljate brskalnik Google ali uporabljate Googlovo e-pošto, ste na takšne oglase bržkone že naleteli. 

V video seminarju, ki ga je pripravila Nina Zupančič, Digital Marketing Specialist, predstavljamo uporabo spletnega orodja Google Ads - od tega, kako poteka priprava na samo Google oglaševanje, kako postavimo osnovno kampanjo in kako spišemo dober oglas, do tega, kako vse to na koncu povežemo s spletnim orodjem Google Analytics.

 

Pripravljeno v sodelovanju z:

Optiweb, je inovativno slovensko podjetje, ki poskrbi za celostno spletno pojavnost podjetij - od naprednih spletnih strani in trgovin do digitalnega marketinga. Ekipo sestavljajo certificirani profesionalci vseh vrst - od oblikovalcev in analitikov, slavistov, anglistov ter specialistov za digitalni marketing in SEO. Ustvarjajo celostne strategije in identitete, ki razvijajo znamko in pokrivajo več kanalov hkrati. Ne bojijo se novih izzivov in velikih številk, saj vestno upravljajo s številnimi AdWords računi in njim pripadajočimi ključnimi besedami ter Facebook in Instagram profili iz različnih področij na slovenskih in mednarodnih trgih. Za založbo Verlag Dashöfer pripravljajo krajše izobraževalne video seminarje s področja spletnih rešitev.

 

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih