Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Kje in kako pametno uvrstitit CTA gumbe na stran

14.5.2019, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:10:08

Če želite, da vaš izdelek ali storitev kupi kar največje število ljudi, jih morate k nakupu znati pritegniti ne samo z ugodno ponudbo, pač pa tudi z dobrim CTA. Gre za marketinško skovanko, Call to action, ki bi jo dobesedno lahko prevedli v "poziv k ukrepanju". Ključ do učinkovitega poziva k ukrepanju je, da se potrošnikom zagotovijo nujni razlogi za takojšen nakup in ne odložitev nakupnih odločitev.

V video seminarju, ki ga je pripravil Darko Atanasov, UX in UI Designer, se boste naučili, kaj je CTA oziroma Call to action, kaj je CTA gumb, kaj vse pripomore k dobremu CTA in kje in kako pametno uvrstiti CTA gumbe na stran.

 

Pripravljeno v sodelovanju z:

Optiweb, je inovativno slovensko podjetje, ki poskrbi za celostno spletno pojavnost podjetij - od naprednih spletnih strani in trgovin do digitalnega marketinga. Ekipo sestavljajo certificirani profesionalci vseh vrst - od oblikovalcev in analitikov, slavistov, anglistov ter specialistov za digitalni marketing in SEO. Ustvarjajo celostne strategije in identitete, ki razvijajo znamko in pokrivajo več kanalov hkrati. Ne bojijo se novih izzivov in velikih številk, saj vestno upravljajo s številnimi AdWords računi in njim pripadajočimi ključnimi besedami ter Facebook in Instagram profili iz različnih področij na slovenskih in mednarodnih trgih. Za založbo Verlag Dashöfer pripravljajo krajše izobraževalne video seminarje s področja spletnih rešitev.

 

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih