Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Promocija podjetja

14.3.2019, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:17:00

Promocija je sestavni del tržnega spleta in pomeni vse aktivnosti, s katerimi podjetje informira, spominja in prepričuje kupce. Promocijskih orodij je malo morje, mednje pa spadajo oglaševanje, neposredno trženje, pospeševanje prodaje, odnosti z javnostmi in osebna prodaja. Promociji se ne more izogniti nobeno podjetje, zato je za uspešnost podjetja pomembna tudi učinkovitost promocije. Sporočilo, ki ga podjetje posreduje svojim kupcem, mora doseči svoje cilje.

V video seminarju mag. Primož Hvala razloži, kako se kupci odločajo za nakup in kaj vse mora podjetje upoštevati, če se želi promovirati na le najboljši način.

 

Predavatelj

mag. Primož Hvala

mag. Primož Hvala

Svetovalec za Human & Sales Consulting, je član upravnega odbora DMS, avtor več kot 60 izobraževalnih dogodkov, predsednik programskega sveta prodajne konference Sales Summit in član programskega sveta Slovenske marketinške konference. Njegovo področje so analiza prodaje, vodenje prodajnih ekip, dvig sposobnosti managerjev in prodajalcev ... Zelo verjame v vodilo "Prodaja je odvisna od ljudi. Več dobimo z njimi, boljši bo prodajni rezultat."

 

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih