Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Vplivnostni marketing

22.8.2019, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:07:28

V tokratnem video seminarju nam Katja Hrovatin, projektna vodja in specialistka za digitalni marketing, predstavlja osnove vplivnostnega marketinga in kako le-tega vključiti v svojo marketinško strategijo.

Razložila nam bo, kdo so vplivneži in kaj beseda vplivnež sploh pomeni. Pogledali bomo, kako najti in izbrati pravo osebo za našo znamko, na kaj moramo biti pozorni, ko iščemo vplivneža in katere so pasti pri vplivnostnem marketingu in kakšno sodelovanje z vplivneži si želimo vzpostaviti.

Predstavila nam bo tudi, kdo so ambasadorji in kako lahko le-ti pomagajo prepoznavnosti naše blagovne znamke, kako se z vplivneži dogovoriti za honorar in kako se z njimi dogovoriti za sodelovanje oz. kakšna navodila jim morate podati za najboljši učinek in kako z njimi sklenete pogodbo o sodelovanju.

 

Pripravljeno v sodelovanju z:

Optiweb, je inovativno slovensko podjetje, ki poskrbi za celostno spletno pojavnost podjetij - od naprednih spletnih strani in trgovin do digitalnega marketinga. Ekipo sestavljajo certificirani profesionalci vseh vrst - od oblikovalcev in analitikov, slavistov, anglistov ter specialistov za digitalni marketing in SEO. Ustvarjajo celostne strategije in identitete, ki razvijajo znamko in pokrivajo več kanalov hkrati. Ne bojijo se novih izzivov in velikih številk, saj vestno upravljajo s številnimi AdWords računi in njim pripadajočimi ključnimi besedami ter Facebook in Instagram profili iz različnih področij na slovenskih in mednarodnih trgih. Za založbo Verlag Dashöfer pripravljajo krajše izobraževalne video seminarje s področja spletnih rešitev.

 

 

 

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih